تغییر شیوه فروش شارژ الکترونیکی مستقیم ایرانسلبه گزارش روابط عمومی ایرانسل، با اعمال این تغییر، «مالیات بر ارزش افزوده» پرداختی مشترکان به جای کسر از میزان شارژ درخواستی، به مبلغ پرداختی برای خرید شارژ افزوده می‌شود.

بر این اساس، تاکنون در هنگام فروشگاه خرید شارژ رسمی الکترونیکی مستقیم توسط مشترکان اعتباری ایرانسل، مبلغ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداختی توسط مشترک کسر شده و باقی‌مانده بر روی سیم‌کارت وی شارژ میشد. در روش جدید که بر روی شارژ الکترونیکی مستقیم اعمال می‌شود، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر مبلغ شارژ پرداخت می‌شود و میزان شارژ درخواستی به طور کامل بر روی سیمکارت مشترک اعمال خواهد شد.

برای مثال، اگر پیش از این تغییر، مشترکی اقدام به خرید شارژ مستقیم 10هزار ریالی برای حساب اعتباری خود می‌کرد، از حساب بانکی او مبلغ ۱۰ هزار ریال کسر و پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده ۹۱۰۰ ریال به حساب ایرانسل او افزوده می‌شد. پس از اعمال این تغییر، با خرید شارژ مستقیم ۱۰ هزار ریالی، ۱۰۹۰۰ ریال از حساب بانکی مشترک کسر و مبلغ دقیق ۱۰هزار ریال به حساب ایرانسل او اضافه می‌شود.

این تغییر، بنا به درخواست مشترکان ایرانسل و برای رفع هرگونه ابهام در مبلغ شارژ دریافتی، از روز شنبه ۱۵ آبان ماه، به تدریج در تمامی کانال‌های فروش شارژ الکترونیکی مستقیم ایرانسل اعمال خواهد شد.

در حال حاضر فروش شارژ ایرانسل علاوه بر شیوه شارژ الکترونیکی مستقیم، از طریق شیوه استفاده از پین شارژهای ۱۶ رقمی و کارت‌های شارژ نیز انجام می‌شود که تغییر مذکور صرفا در روش شارژ الکترونیکی مستقیم اعمال خواهد شد و روش محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای کارت‌های شارژ و پین شارژ الکترونیک همچنان طبق روال قبل انجام می‌شود. به این صورت که پس از خرید کارت شارژ و وارد کردن رمز شارژ توسط مشترک، مبلغ مندرج روی کارت شارژ پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده روی سیم‌کارت وی اعمال می‌شود.

ایرانسل روش‌های متنوعی را برای شارژ سیم‌کارتهای اعتباری در نظر گرفته است تا به این ترتیب امکان شارژ مجدد سیم‌کارت به راحتی و بدون محدودیتی زمانی و مکانی فراهم شود. از جمله این روش‌ها می‌توان به ارسال شارژ، شارژ خط به خط، شارژ خودکار، شارژ شگفتانگیز، شارژ آنلاین، شارژ از طریق خودپردازها، کارت‌خوان ها و کدهای دستوری، وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی، کارت شارژ و شارژ از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اشاره کرد.
+ |
نوشته شده توسط admin در دوشنبه 20 اسفند 1397

به گزارش گویش اس ام ای: آموزش مدیریت رستوران به طور کلی شامل نکاتی می شود که یک مدیر رستوران باید در مورد ارتباط با مشتری ها و ارتباط با کارکنان بداند و بتواند رستوران را در بالاترین سطح کیفیت مدیریت کند. رستوران مکانی است که افراد برای صرف غذا به آنجا رفته و علاوه بر اینکه انتظار غذایی با کیفیت و خوش طعم را دارند، برایشان اهمیت دارد که شاهد برخورد مناسبی از طرف کارکنان آنجا باشند. قطعا هر رستورانی سیاست های خاص خود را دارد و بر اساس بزرگی و کوچکی رستوران، محلی که رستوران در آن واقع شده، شخصیت و منش اکثر مشتری های آنجا و فاکتور هایی از این قبیل، سیاست خاصی را دنبال خواهد کرد. اما فاکتوری که برای حیات هر رستورانی اهمیت دارد، رضایت مشتری است. مشتری در صورتی دوباره به مجموعه ی شما باز می گردد که از غذای آن و برخورد کارکنان و مدیر رستوران راضی بوده باشد. تمام اینها مباحثی هستند که در بحث آموزش مدیریت رستوران مطرح است. یک مدیر حرفه ای و آموزش دیده باید برای شرایط مختلف و چالش هایی که ممکن است در حین کار رخ دهد کاملا آماده باشد و درست ترین تصمیمات را بگیرد. در ادامه برخی از مهمترین فاکتور ها در مبحث آموزش مدیریت رستوران و وظایف مدیر رستوران را بررسی خواهیم کرد.

نکات کلیدی در مدیریت رستوران‌

توانایی های فردی در آموزش مدیریت رستوران

زمانی که می خواهیم در مورد یک مدیر رستوران حرفه ای صحبت کنیم، باید این تخصص را به دو بخش تقسیم کنیم. بخشی مربوط به دانستن اصول و قواعد کار و مدیریت رستوران است. بخش دیگری که بسیار اهمیت دارد و می تواند یک مدیر حرفه ای را از یک مدیر معمولی یا ضعیف تمایز دهد، توانایی های فردی است. لیستی از این توانایی ها را به صورت فهرست وار در اینجا مشاهده می کنید.

• مهارت مهم ارتباطات قوی
• تصمیم گیری سریع
• صبر
• قابلیت انجام چند وظیفه به صورت موازی
• مدیریت تیم
• حل اختلافات
• بررسی و رسیدگی به مشتریان به طور موثر
• داشتن انصاف و قاطعیت به طور هم زمان
• متقاعد کننده و الهام بخش بودن برای کارکنان زیر دست خو
• فهم بالا
• خوش بین و مثبت بودن
• قاطع و عملگرا
• توانایی عمل کردن بر اساس شرایط

آموزش مدیریت رستوران باید شامل بررسی این ویژگی ها در افراد و ارتقای آن ها باشد تا رستوران بتواند با داشتن یک مدیر لایق، مسیر پیشرفت را طی کند.

نکات کلیدی در مدیریت رستوران‌

مدیر باید مطمئن شود که مشتری بهترین سرویس را دریافت کرده

یکی از مباحث مهم که باید در آموزش مدیریت رستوران دیده شود، آگاهی مدیر از نحوه ی برخورد با مشتری و اطمینان حاصل کردن از این است که مشتری بهترین سرویس را دریافت کرده باشد. مدیر باید قادر باشد به طور همزمان اتفاقات درون آشپزخانه و سالن اصلی حضور مشتریان را رصد کند. یکی از وظایف مدیر رستوران این است که اطمینان حاصل کند مشتری بهترین سرویس را دریافت کرده است و تجربه ای عالی در ذهنش باقی مانده باشد.

• مدیر باید بررسی کند که تعداد کافی از خدمه درون سالن اصلی حضور داشته باشند و مشتری ها بی دلیل معطل نشوند. زمانی که یک مشتری وارد رستوران می شود از وظایف مدیر رستوران است که با لبخندی گرم و صمیمی ورود شخص را خوش آمد بگوید.

• اگر مشتری از وعده ی غذایی خود ناراضی باشد، بر عهده ی مدیر رستوران است که به سرعت به این مشتری رسیدگی کرده و مشکل را برطرف کند. این مورد یکی از مباحث مهم در آموزش مدیریت رستوران می باشد.

• مدیریت باید به انتقادات و پیشنهادات مشتری گوش دهد و در صورت لزوم آن ها را اصلاح و اعمال کند.
به دفعات ممکن است در یک رستوران بین مشتری و خدمه بحث به وجود بیاید. مهم نیست مشتری تا چه حد بی منطق صحبت می کند، مدیر باید با کمال آرامش و کاملا صبورانه به صحبت مشتری گوش داده و با درایت و هوشمندانه با مشتری صحبت کند. صحبت باید در جهتی باشد که احترام مشتری کاملا حفظ شود و او در نهایت راضی از رستوران شما خارج شود. این برخورد مناسب باید در آموزش مدیریت رستوران گنجانده شود.
از وظایف مدیر رستوران است که بتواند شرایط از کنترل خارج شده را با یک برخورد مناسب تحت کنترل در آورد.

نوشته نکات کلیدی در مدیریت رستوران‌ اولین بار در جهانگرد. پدیدار شد.

http://جهانگرد.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86%e2%80%8c/

+ |
نوشته شده توسط admin در پنجشنبه 25 بهمن 1397

به گزارش گویش اس ام ای: جلاتو و بستنی را نباید یکی دانست . جلاتو در زبان محاوره ایتالیایی به معنی یخ زده و در زبان فارسی نزدیکترین واژه به آن همان بستنی می باشد . با توجه به اینکه غالبا مواد اولیه بین Gelato و Icecream یکسان هستند .

جلاتو چیست ؟

مهمترین تفاوت بین این دو در مقدار بسیار کمتر چربی می باشد که در جلاتو بین ۰% تا ۸% است در صورتی که در تمامی انواع دیگر بستنی ها بین ۱۷% تا حتی ۳۲% می باشد.

جلاتو چیست ؟

در ضمن در جلاتو مقدار هوای کمتری وجود دارد که نتیجه آن محصولی متراکم تر و در عین حال دارای بافت نرم و لطیف تری می باشد . جلاتو در مقایسه با محصولات مشابه در درجه حرارت بالاتری ارائه می شود که اثر قویتر و دریافت بهتر طعم بر روی سیستم چشایی را بهمراه دارد .

نوشته جلاتو چیست ؟ اولین بار در جهانگرد. پدیدار شد.

http://جهانگرد.com/%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

+ |
نوشته شده توسط admin در پنجشنبه 25 بهمن 1397

به گزارش مجله خبری: نشست ویژه اعضای سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای با وزیر ارتباطات عراق امروز برگزار شد و تعدادی از مدیران کسب‌وکارهای ایرانی ظرفیت‌های خود را برای ایجاد یک همکاری مشترک با عراق و سایر کشورها به نمایش‌ گذاشتند.

«نعیم ثجیل یسر»، وزیر ارتباطات عراق در این رویداد با اشاره به ظرفیت‌های قوی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: «می‌توانیم با همکاری ایران پروژه و طرح‌های مشترک و مختلفی را در حوزه فناوری اطلاعات، فیبر نوری و پهنای باند داشته باشیم. به دلیل تخریب‌های به وجود آمده توسط داعش، در عراق پروژه‌های زیرساختی زیادی وجود دارد که باید بازسازی شوند. من این موارد را با وزیر ارتباطات ایران نیز در میان گذاشته بودم.»

او ادامه داد: «ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است و سعی می‌کنیم پروژه‌های مختلفی را با همکاری هم آغاز کنیم. آرزو دارم شرکت‌های ایرانی در عراق فعال شوند و برای این همکاری باید کمیته‌ای تشکیل شود.»

با این حال «محمدباقر اثنی عشری»، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این سوال که ظرفیت‌های ارائه شده از سوی کسب‌وکارهای ایرانی برای وزیر ارتباطات عراق، چقدر در حقیقت اجرایی می‌شد و به ثمر خواهد رسید، گفت:

«وزیر ارتباطات عراق کسی نیست که بخواهد مشتری ما باشد و بخواهیم با هم تعاملات تجاری داشته باشیم. برنامه ما این بود تا ذهنیتی از توان‌مندی‌های شرکت‌های ایرانی در ذهن ایشان ایجاد کنیم تا بتوانیم در آینده، تعاملات مستقیمی با افراد مرتبط داشته باشیم. هدف ما بیشتر ایجاد یک تاثیر کلی بود.»

«رسول سراییان»، دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این مراسم، هدف را معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های خصوصی ایرانی به وزیر ارتباطات عراق بیان کرد و خبر داد که این سازمان به دنبال شناسایی موقعیت سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت‌های ایرانی و عراقی در بازار ایران، عراق یا به شکل بین‌المللی است.

او خبر داد که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اکنون در مباحث آموزش، فناوری مالی (فین‌تک)، تجارت الکترونیکی، سلامت الکترونیکی و نرم‌فزار فعال است و سپس آمارهایی در خصوص وضعیت ایران در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه داد. او با معرفی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، خبر داد که این سازمان بیشتر از ۱۵ هزار عضو دارد و حدود ۷ هزار شرکت نیز در آن فعال هستند. از سوی دیگر او تعداد فروشگاه‌ها را نیز ۲۳۰۰ عدد اعلام کرد و گفت ۶ هزار و ۳۰۰ شخص حقیقی در کل کشور در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضو هستند. به گفته او سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ۳۱ کمیسیون تخصصی دارد که اعضا در آنها مشارکت می‌کنند.

«شهاب جوانمردی»، مدیرعامل هلدینگ فناپ و عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز خبر داد که باید به حوزه فین‌تک توجه ویژه‌ای کرد چراکه این حوزه، کمک می‌کند تا بقیه صنایع توسعه پیدا کنند. به گفته او استارت‌آپ‌ها، بانک‌ها، موسسات مالی، بیمه‌ها، مجموعه‌های تخصصی پرداخت الکترونیکی، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و شتابدهنده‌ها بخش اصلی شکل‌دهنده‌ی این اکوسیستم هستند:

«حوزه فین‌تک، یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند به شکلی بسیار سریع، در کشورهای در حال توسعه باعث ایجاد رشد در کارآفرینی، خدمات‌رسانی و زیرساخت‌ها شود. در ایران بیش از ۳۴۰ میلیون کارت بانکی صادر شده است. در سه ماهه اول ۲۰۱۵، حجم‌تراکنش‌های مالی پرداخت الکترونیک در ایران نسبت به GDP کشور ۱۰۹ درصد بوده ولی عملاً با توسعه زیرساخت‌های پرداختی، در سه ماهه اول ۲۰۱۸ بیشتر از ۱.۳ برابر GDP گردش تراکنش روی سامانه شاپرک ثبت شده است.»

به گفته جوانمردی مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در ایران که در عراق هم وجود خواهد داشت، موضوع تراست به مجموعه‌های ارائه دهنده سرویس و سپس حوزه رگولیشن است که معمولاً عقب‌تر از تکنولوژی حرکت می‌کند و می‌تواند جلوی توسعه خدمات و سرویس‌ها را بگیرد:

«با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های گذشته در شرکت‌های ایرانی داشته‌ایم و توانسته‌ایم توسعه زیرساختی پلتفرمی و سرویس‌دهی داشته باشیم، فکر می‌کنم بتوانیم همکاری‌های خوبی جهت انتقال تجربه و دانش، تعریف سرویس‌های مشترک و سرمایه‌گذاری‌های مشترک با کشور عراق داشته باشیم.»

«حسام آرمندهی»، موسس و رییس هیات مدیره کافه بازار نیز در این رویداد از ویژگی‌های چند کسب‌وکار ایرانی در حوزه تجارت الکترونیکی گفت و آمارهای جدیدی را در مورد شرکت‌های دیجی‌کالا، کافه‌بازار، دیوار، باما و علی‌بابا ارائه کرد:

«اینکه فرد سوار یک خودروی مرسدس بنز شود لذت‌بخش است اما اینکه شما آلمانی باشید و این تجربه را کسب‌ کنید، جذاب‌تر است. تجربه‌هایی که در ایران داشتیم این بود که بسیاری از برندها شکل گرفتند و جایگزین برندهای آمریکایی و اروپایی شدند. بازار ایران به دلیل رگولاتوری و تحریم، شرایط سختی داشت. همین مسئله این فرصت را ایجاد کرد تا برخی برندها به شکل اورگانیک و بومی شکل بگیرند.»

او ابتدا به سراغ ارائه آمارهایی از دیجی‌کالا رفت و خبر داد که این فروشگاه آنلاین اکنون ۸ میلیون مشتری دارد که ۳ میلیون از این افراد، مشتری فعال به حساب می‌آیند. به گفته آرمندهی، دیجی‌کالا یک میلیون تنوع محصولی دارد و ماهانه از طریق وب‌سایت، موبایل و اپلیکیشن ۳۸ میلیون بازدید دریافت می‌کند.

او خبر داد که حالا ۱۵ هزار کسب‌وکار کوچک و بزرگ در دیجی‌کالا فعال هستند و معمولاً هر سبد سفارش دیجی‌کالا، ۳.۵ آیتم در خود دارد. آرمندهی می‌گوید مرکز پردازش دیجی‌کالا ظرفیت پردازش ۵۰۰ هزار کالا را دارد که اکنون روزانه این ظرفیت حدود ۱۵۰ هزار کالا است. ظرفیت نگه‌داری آیتم‌ها در انبار دیجیکالا نیز ۱۰ میلیون کالا ذکر شد.

حسام آرمندهی پس از دیجی‌کالا به سراغ ارائه آخرین‌ آمارها از کسب‌وکاری که خودش از موسسان آن بوده رفت. او گفت که کافه بازار از سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد چراکه گوگل استفاده کاربران ایرانی از برخی خدماتش را محدود کرده بود. به گفته او، در کنار دسترسی برای کاربران ایرانی، هزاران شغل برای توسعه‌دهندگان ایرانی نیز ایجاد شد.

رییس هیات مدیره کافه بازار خبر می‌دهد که این پلتفرم ۳۹ میلیون کاربر دارد که ۸۰ درصد از آنها در یک ماه گذشته فعال بوده‌اند. ۹.۸ میلیون نفر نیز در ۸ سال گذشته از کافه‌بازار خرید داشته‌اند. تعداد کل اپلیکیشن‌های کافه بازار، ۱۶۵ هزار عدد ذکر شد. کافه بازار ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی دارد و ۳۰ هزار بازی موبایل ایرانی در آن قرار گرفته است.

آرمندهی آمارهای سایت دیوار را نیز بیان کرد و گفت این سایت ماهانه ۲۱ میلیون بازدید دارد و در هر ماه، پذیرای ۱۰ میلیون آگهی است. دیوار ۴۰۰ هزار کسب‌وکار کوچک را نیز شناسایی کرده است که برای ارائه خدمات و محصولات خود از پلتفرم دیوار استفاده می‌کنند. او همچنین در خصوص آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های دیوار و باما گفت: «بر اساس آخرین آماری که از مراکز تعویض پلاک به دست آورده‌ایم، ۲۵ درصد خرید و فروش خودروهایی که در تهران انجام می‌شود از طریق سایت‌های اینترنتی از جمله باما، دیوار و سایر مجموعه‌هاست.»

آرمندهی نهایتا از علاقه شرکت‌های ایرانی حاضر در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای همکاری با طرف عراقی خبر داد و گفت:

«ما خوشحال می‌شویم بتوانیم با انتقال تجربه و همکاری، به رشد تجارت الکترونیکی در منطقه و به شکل ویژه عراق کمک کنیم. این مسئله می‌تواند از طریق همکاری، هم‌فکری، پروژه مشترک یا هر شکل دیگری پیش برود و ما از آن استقبال می‌کنیم.»

https://digiato.com/article/2019/01/23/%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b9%d8%b1%d8%a7%d9%82/

+ |
نوشته شده توسط admin در دوشنبه 8 بهمن 1397

به گزارش مجله خبری: امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» به تازگی در یک نشست خبری اظهار داشت که مرکز مطالعات راهبردی ارتش به عنوان یک دیدبان به صورت دائمی تهدیدات کنونی و آینده را رصد می کند. پوردستان باور دارد که در آینده ربات‌های مسلح در ارتش ایران به خدمت گرفته خواهند شد و می‌توانند در ارتش کارکرد مثبتی داشته باشند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داده که یکی از حوزه‌هایی که این مرکز دربارهآن مطالعه می‌کند استفاده از همین ربات‌هاست:

«تحقیقات صنعتی در این باره انجام شده و تاکنون ارتباط نزدیکی با آن پیدا کرده‌ایم.فعالیت های نرم افزاری و مطالعاتی در این زمینه را مرکز مطالعات راهبردی انجام می دهد و کارهای تکنیکی و فنی را سازمان جهاد خودکفایی ارتش دنبال می کند.»

فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تابستان سال ۱۳۹۴ اعلام کرده بودند: در حوزه رباتیک تاکنون پروژه های مین یابی، مین روبی و دیده بانی کلید خورده و توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.ربات های مسلح در ارتش ایران

بر اساس اطلاعاتی که در آن زمان اعلام شد، «اتوماسیون ربات پدافندی با دخالت سامانه های رباتیک راکت های ضدهوایی را با فاصله ای تا شعاع ۵۰۰ متر از خدمه پرتاب می کنند، که این سامانه پدافندی مراحل آزمایشی را طی کرده و تمرین های موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است.» در همان سال هم در رژه روز ارتش بود که ربات مسلح نذیر (ربات مسلح چهار در چهار) رونمایی شد و در کنار دیگر ادوات جنگی رژه رفتند.

این ربات قابلیت حمل دو موشک و ۶۰۰ کیلو محموله را دارد. ربات نیروی زمینی قابلیت انجام ماموریت براساس برنامه ریزی و کنترل لحظه را داراست. این ربات همچنین قابلیت انجام ماموریت های شناسایی و رزمی و قابلیت نصب یک سلاح اجتماعی متوسط (تیربار ۷٫۶۲ میلیمتری یا دو موشک پدافند هوایی یا دو موشک ضد زره) را دارد. شعاع عملیاتی این ربات بدون سرنشین در فاز اول ۲ کیلومتر است.

https://digiato.com/article/2019/01/26/%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

+ |
نوشته شده توسط admin در دوشنبه 8 بهمن 1397

در این بخش به معرفی مرکز سونوگرافی های در شهرستان بندرترکمن می پردازیم به همراه آدرس و شماره های تماس.

با توجه به پیشرفت های روز افزونی که در این شهر به عمل آمده و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت دکتران و پزشکان، بسیاری از متخصصان در سطح شهر مشغول به فعالیت اند.

در این بخش به معرفی مراکز رادیولوژی و سونوگرافی های خصصوی می پردازیم.

سونوگرافی و رادیولوژی دکتر مصطفی طهماسب نژاد

می توان گفت سونوگرافی دکتر طهماسب نژاد اولین و قدیمی ترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در سطح شهرستان بندرترکمن است که در مقایسه با سایر مراکز، اغلب اوقات مشتریان بسیاری به این سونوگرفای مراجعه می کنند.

  • تلفن تماس: 34426000 (017)
  • تلفن تماس: 34426061 (017)
  • آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، خیابان جمهوری 2 (شهید لقمانی، آزادی 24) پاساژ مروارید، طبقه اول

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی دکتر عبد ا... آسوده

  • تلفن تماس: 34495155 (017)
  • تلفن تماس: 34483800 (017)
  • تلفن تماس: 34484100 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، میدان مختومقلی، بلوار اباذر، جنب بسیج

رادیولوژی و سونوگرافی دکتر نیاز نبی زاده

ترانس واژینال، پستان، بارداری، شکم و لگن و....

  • تلفن تماس: 34431415 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، میدان مختومقلی فراغی

+ |
نوشته شده توسط admin در چهارشنبه 3 بهمن 1397

عکس رمان یلدا pdf و apk

دانلود رمان یلدا با فرمت های pdf، اندروید apk و برای کامپیوتر از م.مودب پور

رمان در ادامه مطلب....

نام رمان: یلدا

نویسنده: م.مودب پور

تعداد صفحات: 307 صفحه

حجم پی دی اف: 4.3 مگابایت

حجم اندروید: 1.25 کیلوبایت

.

.

لینک های دانلود رمان یلدا

.

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


دانلود برای کامپیوتر Pdf


.

دانلود رمان های بیشتر: دانلود رمان لب عسلی دانلود رمان دختر سرکش دانلود رمان طلوع از مغرب دانلود رمان شام مهتاب دانلود رمان شاه شطرنج دانلود رمان وحشی اما دلبر دانلود رمان فرشته من دانلود رمان یک اس ام اس دانلود رمان گندم دانلود رمان لیلای من دانلود رمان یلدا

+ |
نوشته شده توسط admin در جمعه 21 دی 1397

سلام در این بخش قصد داریم آخرین رمان های منتشر شده در سطح وب را برای شما معرفی کنیم. در اصل در این صفحه قصد داریم آخرین پست ها و مطالب منتشر شده در وب را با لینک آن رمان در این جا منتشر کنیم تا شما دوستان بتوانید از آخرین رمان های انتشار یافته در سطح وب و در سایت های رمان اطلاع یابید.

ما تصمیم داریم این صفحه را به صورت منظم بروزرسانی کنیم و شما را از آخرین مطالب و پست های سایر سایت های وب مطلع کنیم.

دانلود رمان افسونگر PDF، Apk و ePub

عکس رمان افسونگر PDF، Apk و ePub + دانلود

دانلود رمان افسونگر PDF، Apk و ePub

عکس رمان افسونگر PDF، Apk و ePub + دانلود

دانلود رمان همخونه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

عکس رمان همخونه PDF، Apk و ePub

دانلود رمان تب داغ گناه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان نانحس PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان قرار نبود PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان شفق PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان اسطوره PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

+ |
نوشته شده توسط admin در يکشنبه 25 آذر 1397

سلام در این بخش قصد داریم آخرین رمان های منتشر شده در سطح وب را برای شما معرفی کنیم. در اصل در این صفحه قصد داریم آخرین پست ها و مطالب منتشر شده در وب را با لینک آن رمان در این جا منتشر کنیم تا شما دوستان بتوانید از آخرین رمان های انتشار یافته در سطح وب و در سایت های رمان اطلاع یابید.

ما تصمیم داریم این صفحه را به صورت منظم بروزرسانی کنیم و شما را از آخرین مطالب و پست های سایر سایت های وب مطلع کنیم.

دانلود رمان تب داغ گناه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان نانحس PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان قرار نبود PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان شفق PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان اسطوره PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

+ |
نوشته شده توسط admin در شنبه 24 آذر 1397

شرکت تولیدی آرد ترکمن دشت (کارخانه آرد) در استان گلستان، شهرستان بندرترکمن کیلومتر 2 جاده بندرترکمن به آق قلا واقع شده است. این شرکت / کارخانه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با سرمایه ای بالغ بر 6.5 میلیارد تومان احداث و وارد عرصه ی تولید شده است. شرکت خرید آرد ترکمن دشت با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا به تولید انواع آرد گندم، حبوبات، غلات و سبوس گندم می پردازد.

شركت سفارش آرد ترکمن دشت به عنوان يكی از شركت های خوشنام در عرصه توليد انواع آرد در استان گلستان با استقرار و ارتقاء سيستم های مديريت كيفيت و تضمين ايمنی مواد غذایی محصولات بر اسـاس استانداردهای بين المللی ISO9001:2008 ،ISO 22000:2005 و HACCP ويرايش کدکس 2003، می کوشد تا گامی بلند در راستای رضایتمندی ذینفعان و مشتریان خود بردارد.

ترکمن دشت (کارخانه آرد ترکمن دشت) در تاریخ 31 مرداد 1397 مصادف با عید سعید قربان با حضور میهمانان عالی مقام همچون با حضور گرانقدر معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار محترم، نماینده محترم شهرستان بندرترکمن دکتر نور قلی پور و به همراه جمعی از میهمانان افتتاح و به طور رسمی آغاز به کار کرد.

+ |
نوشته شده توسط admin در پنجشنبه 19 مهر 1397
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه
خرید گیفت کارت
آموزش آشپزی ایرانی
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی